От бед страждущих икона

От бед страждущих икона

Акафист иконе Пресвятой Богородицы Избавление от бед страждущих

Полезно? Поделись ссылкой!

К этой иконе верующие обращаются за помощью в избавлении от бед и страданий, благословении на счастливый брак, лечении различных пороков и греховных помыслов.

Память 11 июня.

Кондак 1

Возбрани врагом нашим озлобляти нас и от Господа нашего отлучати, а нас сподоби пети Тебе с радостию: Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Икос 1

Ангелов множество, по Твоему, Мати наша, велению, ополчаются на избавление наше грозно, Ты же приими молитву сию нашу:

Радуйся, Ангелов на спасение наше посылающая.

Радуйся, Царице горних чинов, их небесную помощь нам дающая.

Радуйся, Ангелам хранити нас повелевающая.

Радуйся, Воинством Ангельским врагов наших поражающая.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 2

Видя бедствующие толикую и таковую помощь Твою сердечно Тя призывающим, наставляют тем пети Сыну Твоему непрестанно: Аллилуиа.

Икос 2

Разумеют мнози, яко дарова Тя Сын Твой, Избавление от бед страждущих, призывающим Тя сице:

Радуйся, бедствующих Мати.

Радуйся, страждущих утешение.

Радуйся, безнадежных надеждо.

Радуйся, беспомощных помоще.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 3

Сила Вышняго дарова Тя на помощь и спасение миру, в бедах погибающу, и кто Тобою избавлен бысть, поет Сыну Твоему: Аллилуиа.

Икос 3

Имущи непостижимую любовь к роду человеческому, кии слезы не отвергла еси, и того не принудила призвать Тя, вопиюще:

Радуйся, бедствующих скорое услышание.

Радуйся, плененных свобождение.

Радуйся, погибающих быстрое спасение.

Радуйся, печальных и скорбных утешение.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 4

Буря несчастий налетает на ны. Спаси нас, погибающих, спаси, Избавление от бед страждущих, бурю погибельную на земле укрощающая и приемлющая нашу песнь: Аллилуиа.

Икос 4

Слыша человечестии роди всю Твою к христианом дивную любовь и Твое мощное избавление от всяких находивших на них лютых, научишася пети Тебе:

Радуйся, человеческого рода от бед Избавление.

Радуйся, уныния прогонительнице.

Радуйся, бурь житейских прекращение.

Радуйся, радости по скорби нам подательнице.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 5

Боготечной звезде подобящаяся, мрак и темноту в грехолюбивых сердцах разгоняющая, да во свете Твоея любви узрят Господа и вопиют Ему: Аллилуиа.

Икос 5

Видяще людие Российстии Твое нечаянное от многообразных бед избавление, радостно поют сице:

Радуйся, в бедах наших Отъятельнице.

Радуйся, печалей наших отгнание.

Радуйся, в скорбех наше утешение.

Радуйся, в радостех наше воздержание.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 6

Проповедают помощь Твою и любовь Твою, Мати, все исцеленные, утешенные, оправданные и спасенные Тобою от бед и поют Твоему Высокодержавному Сыну: Аллилуиа.

Икос 6

Возсия нам свет спасения во мгле погибели, окружившей нас, и наставил есть пети Тебе:

Радуйся, мглу греха разгоняющая.

Радуйся, тьму греховную истребляющая.

Радуйся, мрак души моея просвещающая.

Радуйся, светом радости душу мою ободряющая.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 7

Хотящим нам конечному отчаянию предатися отовсюду бедам належащим, помыслихом о Тебе, Избавление от бед страждущих, и ободрихомся, и утешихомся, поюще Сыну Твоему: Аллилуиа.

Икос 7

Новую и нежданную показа Ты нам милость Свою, под Державную руку Твою нас восприявши, и отсюда вопием Ти:

Радуйся, Царица Державная.

Радуйся, под Твою Державу нас восприявшая.

Радуйся, защиту Твою нам даровавшая.

Радуйся, врагов наших поражение.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 8

Странное чудо — на погибель обреченные, в нуждах томящиеся, бесчисленные внезапу спасение и избавление получают от Тебе, Вселюбящей Мати, поюще Богу: Аллилуиа.

Икос 8

Вси сущии во мраце скорбей, вси обуреваемые бурей несчастий, приидите к доброму пристанищу и нашему поможению — покрову Девы, Избавление от бед страждущих, вопиюще Ей:

Радуйся, от глада нас избавляющая.

Радуйся, вредоносящее естество от растительного мира отгоняющая.

Радуйся, посевы, и леса, и все растущее от погибели спасающая.

Радуйся, земледельцев скорбящих утешение и отрада благословенная.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 9

Все существо человеческое хвалит Тя, вси воспевают Тя, многоразличное избавление ему несущую и вместо печалей радость подающую, поющим: Аллилуиа.

Икос 9

Витии и многоумнии обезумеша, видяще Твое быстрое, чудесное от бед страждущих избавление и умолкоша нам, поющим Ти:

Радуйся, чудесами нас укрепившая.

Радуйся, беды чудесами истребившая.

Радуйся, чудесами нас вразумившая.

Радуйся, иконою Твоею нас возвеселившая.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 10

Спасти хотя всякую душу человеческую любовию печешися о ней, дондеже не научиши ю пети Сыну Твоему: Аллилуиа.

Икос 10

Стеною мир христианский хранящи и каждую душу от врагов ограждающи обретеся и проявися дивный образ Твой, «Избавление от бед страждущих», да прославим его, поклонимся и притецем к Твоему заступлению, Мати Божия, воспевая:

Радуйся, Избавительнице наша.

Радуйся, наставнице наша.

Радуйся, веселие наше.

Радуйся, вечная радосте наша.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 11

Пение непрестанное приносят Ти Тобою избавленнии и Тобою паки радость обретшии, Божественному Сыну Твоему поют радостно: Аллилуиа.

Икос 11

Светосияющим светилом лучезарным во мраце греха явися нам Твоя икона, «Избавление от бед страждущих», темже радуемся мы, грешнии, имуще таковую чудную икону Твою в храме своем, яко залог Твоего к нам и ко Обители нашей благоволения, и надеяся на Твоя матерния молитвы и скорое их услышание, умильно глаголем:

Радуйся, радостей источниче.

Радуйся, печалей прогнание.

Радуйся, бед уменьшение.

Радуйся, всякого покоя подательнице.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 12

Благодать от иконы Твоея, «Избавление от бед страждущих», текущая, исцелений струи обильно подающая и сердца веселием оживляющая, побуждает всех вольной волей пети о Тебе, Мати, Сыну Твоему и Богу: Аллилуиа.

Икос 12

Воспеваем Твоея иконы дивное обновление, воспеваем Твое милостивное на нас, грешных, призрение и, воспевающе, поем:

Радуйся, от смерти и вечного огня изымающая.

Радуйся, мертвых воскрешающая.

Радуйся, предсмертное наше упование и защито.

Радуйся, по смерти наше упокоение.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 13

О, Всепетая, Вселюбимая наша Мати, умилосердися ныне и помилуй нас, в лютых и безысходных бедах сущих, Единому сущу, нас избавляющу, и научи нас сердечно воспевати Богу, спасающему нас: Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1

Сайт нуждается в вашей помощи!

С каждым днём на сайт molitvoslov.today заходит всё больше и больше людей. Он для этого и создавался: в конечном итоге стать самым популярным и полным в рунете собранием молитв, акафистов, канонов и изображений икон. Но для развития ресурса нужны средства: ежегодное продление домена, оплата хостинга и услуг авторов статей. Обвешивать же сайт рекламой, как новогоднюю ёлку, совсем не хочется. Поэтому маленькая просьба ко всем кто долистал страницу до этого места и кому понравился molitvoslov.today: буду благодарен любой финансовой помощи на его развитие. Мир Вам!

» Акафист иконе Пресвятой Богородицы ИзбавительницаАкафист иконе Пресвятой Богородицы Казанская «

(«Избавление от бед», «От бед страждущих», «Обет страждущих»), образ Божией Матери, в наст. время известный в России в чтимых списках: из Никольского придела Богоявления собора в Елохове в Москве, Казанского собора г. Людиново (Калужская обл.), из собора арзамасского во имя святителя Николая Чудотворца женского монастыря.

На иконе Богородица представлена прямолично, сидящей, в царском одеянии: в венце, распахнутом гиматии с запоной (либо без нее) и в платье с поясом (редко без пояса), на голове плат. Богомладенец сидит на левой руке Матери (тип «Одигитрия»), Которая правой рукой придерживает Его ножки. Различия изводов 3 чтимых икон касаются позы Младенца и жеста правой руки Богоматери.

На чудотворной иконе XVI в. (?)из Никольского придела собора Богоявления в Елохове (празд. 5 февр.) Младенец изображен со склоненной в сторону Матери головкой, двуперстно благословляющим, в левой руке, лежащей на колене,- свернутый свиток; Богоматерь (изображена по пояс) поддерживает левую ножку Сына, Его правая, подогнутая ножка не видна.

В дореволюционных и совр. справочных изданиях чествование иконы приходится на Неделю всех святых. Еженедельно перед ней читается акафист, составленный и изданный в Арзамасе (2002). В «Сказании о земной жизни Пресв. Богородицы с изложением пророчеств и преобразований, относящихся к ней» (М., 1904. С. 290) образ был ошибочно соотнесен с иконой «Взыскание погибших» («Борская», из с. Бор, Тарусского у. Калужской губ.), имеющей др. иконографию; на этом основании был утвержден день празднования образа.

На датируемом 30-50-ми гг. XVIII в. местночтимом чудотворном образеиз Казанского собора г. Людиново (празд. 9 февр.)Богомладенец локотком правой руки опирается на плечо Богородицы, Которая поддерживает Его ступни, свиток в левой руке отсутствует. На плате Богоматери, покрывающем Ее правое плечо,- звезда.

Предположительно образ был написан по заказу заводчика Н. Н. Демидова или членов его семьи для строящегося на Людиновском заводе храма во имя пророков Илии и Елисея (освящен в 1750). Сначала икона находилась в деревянном храме, позже — в каменном Казанском соборе, построенном рядом в 1802-1820 гг. В нем образ пребывал до 1930 г. 14 февр. храм был закрыт, ценная церковная утварь изъята и по описи передана в Госбанк, часть икон уничтожена, уникальный хрустальный иконостас разорен. Среди икон, к-рые верующим удалось спасти, оказалась икона Божией Матери «Избавление от бед страждущих»: П. С. Финаева скрыла ее на чердаке своего дома (ул. Первомайская, д. 30); в 1987 г. дом перешел во владение родственников О. В. Черноусова. Последнему передали икону, после смерти Черноусова в 1993 г. его мать пожертвовала образ в Сергиевский храм в Людинове. 9 февр. 2000 г. икона с крестным ходом была возвращена в открывшийся в Людинове Казанский храм, настоятелем к-рого назначен свящ. Алексий Жиганов, знавший о желании своего друга (Черноусова) передать икону в эту церковь, когда там возобновятся богослужения. С 2000 г. в Казанском храме ведется летопись чудесных событий и исцелений, связанных с этим образом. Перед иконой читается особый акафист, составленный на основе арзамасского,- первые буквы его кондаков и икосов составляют акростих с названием иконы. Е. Г. Донской, произведший в 2008 г. реставрацию иконы, приписывает ее исполнение одному из царских иконописцев, выселенных во множестве при имп. Петре I из Москвы «за ненадобностью» и осевших на землях, позднее отнесенных к Калужской губ.

На образе нач. XIX в.из Богоявленского собора арзамасского во имя свт. Николая Чудотворца жен. мон-ря Младенец касается головкой щеки Матери, а правой ручкой Ее шеи, локотком опираясь на плечо Богородицы, прикрывающей Его ступни. Гиматий Божией Матери без застежки, на правом плече — звезда.

Образ пожертвован обители в 1994 г. С этого времени зафиксировано обновление иконы. К сер. лета 2000 г. очистились лики Спасителя и Богоматери, стала видна корона на голове Царицы Небесной, правая рука Младенца и Его ножки, опирающиеся на правую руку Богородицы, выявились цвета одежд. Летом 2001 г. стало возможно идентифицировать иконографию образа. Сестрами обители составлен акафист этой иконе на основе акафиста Божией Матери Избавительнице.

Другие иконы «И. от б. с.»

Поясной образ Богоматери в короне, в распахнутом мафории, с Младенцем на левой руке, с подписью: «От бед страждущих» приведен в кн.: Изображения Богоматери / Изд.: С. Т. Большаков; ред.: А. И. Успенский. М., 1992. С. 8. На нем Богоматерь представлена с поднесенной к груди правой рукой, Богомладенец касается правой ручкой не шеи Матери, но чуть ниже, Его головка обращена в сторону предстоящих. По прориси известен иконный образ «Обет страждущих» из собрания Г. Д. Филимонова (в нач. XX в. хранился в ОЛДП: Кондаков. 1999р. С. 78. Рис. 67): Младенец, сидящий на правой руке Богоматери, приник к Ее плечу, касаясь челом щеки; Его левая рука поднесена к вороту платья Матери, правая сжимает свиток (тип «Умиление»), что сближает этот образ с изводом «Богоматерь Почаевская». Н. П. Кондаков соотносил подобный вариант изображений Богоматери и Младенца с произведениям итал. мастеров XIV в. (умбрийской и сиенской школы) и иконами итало-критской школы XIV-XV вв., к-рые в XV в. стали известны на Руси и послужили основой для возникновения изводов мн. чудотворных икон Богоматери, в т. ч. «И. от б. с.» и Почаевской иконы Божией Матери. (Там же. С. 75-79, 201-202).

Икона «И. от б. с.». иногда встречается с изображениями святых на полях, являясь, вероятно, личным моленным образом (икона невьянской школы, XIX в., Областной краеведческий музей, Екатеринбург). Чаще извод включен в состав получивших широкое распространение 4-частных икон с образами Божией Матери, с Распятием в перекрестье (икона кон. XIX в., собрание А. А. Кирикова, Москва) или без Распятия (икона XIX в., ЦМиАР). На иконах «И. от б. с.». обычно присутствуют образ Пресв. Богородицы «Умягчение злых сердец» (с подписью «Умягчение злых сердец» или «Семистрельная»), иконографически восходящий к гравюре «Богоматерь Ченстоховская» 1711 г. Г. П. Тепчегорского, «Утоли мои печали» («Утоление печали Пресв. Богородицы» или «Утоли болезни»), «Взыскание погибших». Подобный подбор может косвенно свидетельствовать о западнорус. или польск. происхождении иконы-протографа и быть связанным с порядком чередования изводов на иконе «Распятие и Страсти Господни, с 142 чудотворными образами Пресв. Богородицы» из Богоявленского собора в Елохове, кон. XVIII — нач. XIX в. (гипотеза о происхождении образов, подобных последнему, от гравюры в ст.: Кочетков И. А. Свод чудотворных икон Богоматери на иконах и гравюрах XVIII-XIX вв. // Чудотворная икона в Византии и Др. Руси. 1996. C. 404-420). На «четырехчастных» и многосоставных Богородичных иконах с изводом «И. от б. с.» кроме названных могут быть представлены образы Божией Матери Южская, Троеручица, Ахтырская (икона «София Премудрость Божия и чудотворные иконы Богоматери», 1825, ГРМ), а также «Нечаянная Радость».

Лит.: Булгаков С. В. Настольная книга для священно-церковнослужителя. М., 1993р. Ч. 2. С. 1573; «Пречистому образу твоему поклоняемся…»: Образ Богоматери в произв. из собр. ГРМ. М., 1995. Кат. 148; Сидоренко Г. В. «Пята Спасителя»: Об иконографической особенности нек-рых чудотворных икон // Чудотворная икона в Византии и Др. Руси / Ред.-сост.: А. М.

Лидов. М., 1996. С. 321-335; Кондаков. Иконография Богоматери. 1999р. Т. 3; Рус. чудотворная икона: «О Тебе радуется…»: Иконы Богоматери XVI-XIX вв. М., 2000. С. 314-317; Акафист иконе Божией Матери «Избавление от бед страждущих» / Николаевский Арзамасский жен. мон-рь. , 2005. С. 3; Икона Божией Матери «Избавление от бед страждущих» Елоховская // Богоявленский кафедральный собор: Путев. М., 2005. С. 15, 22; Настольная книга священнослужителя: В 8 т. Почаев, 2006. Т. 3. С. 5; Сызранская икона: Кат. выст. Самара, 2007. С. 109.

Прот.

Алексий Жиганов, Д. А. Афанасьев

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». Нач. XIX в. (собор Богоявления мон-ря во имя свт. Николая, Арзамас)

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». Нач. XIX в. (собор Богоявления мон-ря во имя свт. Николая, Арзамас)

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». XVI в. (?) (собор Богоявления в Елохове, Москва)

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». XVI в. (?) (собор Богоявления в Елохове, Москва)

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». 30-е — 50-е гг. XVIII в. (Казанский собор в Людинове Калужской обл.)

Икона Божией Матери «Избавительница от бед страждущих». 30-е — 50-е гг. XVIII в. (Казанский собор в Людинове Калужской обл.)>Кондак 1

Возбрани врагом нашим озлобляти нас и от Господа нашего отлучати, а нас научи пети Тебе весело: Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Молитва пред иконой Божией Матери «Избавление от бед страждущих»

Акафист иконе Божией Матери «Избавление от бед страждущих»

Кондак 1

Возбрани врагом нашим озлоблять нас и от Господа нашего отлучати, а нас научи пети Тебе весело:
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Икос 1

Ангелов множество, по Твоему, Мати наша, велению, ополчаются на избавление наше грозно, Ты же приими молитву сию:
Радуйся, Ангелов на спасение наше посылающая.
Радуйся, Царице горних чинов, их небесную помощь нам дающая.
Радуйся, Ангелам хранити нас повелевающая.
Радуйся, Воинством Ангельским врагов наших поражающая.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 2

Видя бедствующие толикую и таковую помощь Твою сердечно Тя призывающим, наставляют тем пети Сыну Твоему непрестанно: Аллилуйя.

Икос 2

Разумеют мнози, яко дарова Тя Сын Твой, Избавление от бед страждущих, призывающим Тя сице:
Радуйся, бедствующих Мати.
Радуйся, страждущих утешение.
Радуйся, безнадеждных надеждо.
Радуйся, беспомощных помоще.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 3

Сила Вышнего дарова Тя на помощь и спасение миру, в бедах погибающу, и кто Тобою избавлен бысть, поет Сыну Твоему: Аллилуйя.

Икос 3

Имущи непостижимую любовь к роду человеческому, кии слезы не отвергла еси, и того не принудила призвать Тя, вопиюще:
Радуйся, бедствующих скорое услышание.
Радуйся, плененных свобождение.
Радуйся, погибающих быстрое спасение.
Радуйся, печальных и скорбных утешение.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 4

Буря несчастий налетает на ны. Спаси нас, погибающих, спаси, Избавление от бед страждущих, бурю погибельную на земле укрощающая и
приемлющая нашу песнь: Аллилуйя.

Икос 4

Слыша человечестии роди всю Твою к христианом дивную любовь и Твое мощное избавление от всяких находивших на них лютых,
научишася пети Тебе:
Радуйся, человеческого рода от бед Избавление.
Радуйся, уныния прогонительнице.
Радуйся, бурь житейских прекращение.
Радуйся, радости по скорби нам подательницеце.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.


Кондак 5

Боготечной звезде подобящаяся, мрак и темноту в грехолюбивых сердцах разгоняющая, да во свете Твоея любви узрят Господа и вопиют Ему:
Аллилуйя.

Икос 5

Видяще людие Российстии Твое нечаянное от многообразных бед избавление, радостно поют сице:
Радуйся, в бедах наших Отъятельнице.
Радуйся, печалей наших отгнание.
Радуйся, в скорбех наше утешение.
Радуйся, в радостех наше воздержание.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 6

Проповедают помощь Твою и любовь Твою, Мати все исцеленные. утешенные,
оправданные и спасенные Тобою от бед и поют Твоему Высокодержавному Сыну: Аллилуйя.

Икос 6

Возсия нам свет спасения во мгле погибели, окружившей нас, и наставил есть пети Тебе:
Радуйся, мглу греха разгоняющая.
Радуйся, тьму греховную истребляющая.
Радуйся, мрак луши моея просвещаюшая.
Радуйся, светом радости душу мою ободряющая.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждуших нас Избавление.

Кондак 7

Хотящим нам конечному отчаянию предаться отовсюду бедам належащим, помыслихом о Тебе, Избавление от бед страждущих, и ободрихомся,
и утешихомся, поюще Сыну Твоему: Аллилуйя.

Икос 7

Новую и нежданную показа Ты нам милость Свою, под Державную руку Твою нас восприявши, и отсюда вопием Ти:
Радуйся, Царица Державная.
Радуйся, под Твою Державу нас восприявшая.
Радуйся, защиту Твою нам даровавшая.
Радуйся, врагов наиших поражение.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждуших нас Избавление.

Кондак 8

Странное чудо на погибель обреченные, в нуждах томящиеся, бесчисленные внезапу спасение и избавление получают от Тебе, Вселюбящей
Мати, поюще Богу: Аллилуйя.

Икос 8

Вси сущии во мраце скорбей, вси обуреваемые бурей несчастий, приидите к доброму пристанищу и нашему поможению — покрову Девы,
Избавление от бед страждущих, вопиюше Ей:
Радуйся, от глада нас избавляющая.
Радуйся, вредоносящее естество от растительного мира отгоняющая
Радуйся, посевы, и леса, и все растущее от погибели спасающая.
Радуйся, земледельцев скорбящих утешение и отрада благословенная.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 9

Все существо человеческое хвалит Тя, вси воспевают Тя, многоразличное избавление ему несущую и вместо печалей радость подающую,
поющим: Аллилуйя.

Икос 9

Витии и многоумнии обезумеша, видящее Твое быстрое, чудесное от бед страждущих избавление и умолкоша нам, поющим Ти:
Радуйся, чудесами нас укрепившая.
Радуйся, беды чудесами истребившая.
Радуйся, чудесами нас вразумившая.
Радуйся, иконою Твоею нас возвеселившая.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 10

Спасти хотя всякую душу человеческую любовию печешися о ней, дондеже не научиши пети Сыну Твоему: Аллилуйя.

Икос 10

Стеною мир христианский хранящи и каждую душу от врагов
ограждающи обретеся и проявися дивный образ Твой,
«Избавление от бед страждущих», да прославим его,
поклонимся и притецем к Твоему заступлению, Мати Божия, воспевая:
Радуйся, Избавительнице наша.
Радуйся, наставнице наша.
Радуйся, веселие наше.
Радуйся, вечная радосте наша.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 11

Пение непрестанное приносят Ти Тобою избавленнии и Тобою паки радость обретшии, Божественному Сыну Твоему поют радостно:
Аллилуйя.

Икос 11

Светосияющим светилом лучезарным во мраце греха явися нам Твоя икона, «Избавление от бед страждущих», темже радуемся мы, грешнии,
имуще таковую чудную икону Твою в храме своем, яко залог Твоего к нам и ко Обители нашей благоволения, и надеяся на Твоя матерния
молитвы и скорое их услышание, умильно глаголем:
Радуйся, радостей источниче.
Радуйся, печалей прогнание.
Радуйся, бед уменьшение.
Радуйся, всякого покоя подательнице.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 12

Благодать от иконы Твоея, «Избавление от бед страждущих», текущая, исцелений струи обильно подающая и сердца веселием оживляющая,
побуждает всех вольной волей пети о Тебе, Мати, Сыну Твоему и Богу: Аллилуия.

Икос 12

Воспеваем Твоея иконы дивное обновление, воспеваем Твое милостивное на нас,
грешных, призрение и, воспевающе, поем:
Радуйся, от смерти и вечного огня изымающая.
Радуйся, мертвых воскрешающая.
Радуйся, предсмертное наше упование и защито.
Радуйся, по смерти наше упокоение.

Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 13

О Всепетая, Вселюбимая наша Мати, умилосердися ныне и помилуй нас, в лютых и безысходных бедах сущих, Единому сущу, нас избавляющу,
и научи нас сердечно воспевати Богу, спасающему нас: Аллилуйя

Сей кондак глаголи трижды.

Икос 1

Ангелов множество, по Твоему, Мати наша, велению, ополчаются на избавление наше грозно, Ты же приими молитву сию:
Радуйся, Ангелов на спасение наше посылающая.
Радуйся, Царице горних чинов, их небесную помощь нам дающая.
Радуйся, Ангелам хранити нас повелевающая.
Радуйся, Воинством Ангельским врагов наших поражающая.
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Кондак 1

Возбрани врагом нашим озлоблять нас и от Господа нашего отлучати, а нас научи пети Тебе весело:
Радуйся, от горя, гибели и бед страждущих нас Избавление.

Молитва пред иконой Божией Матери «Избавление от бед страждущих»

Пресвятая Богородице, спаси нас!

Мати Божия, помоще и защито! Егда потребуем, буди Избавлением нам, страждущим и погибающим от лютых бед, на Тя бо уповаем и всегда вседушно Тебе призываем умилосердися и помози, пожалей и избави от бед страждущих и погибающих нас, от лютых сетей лукаваго исхити, приклони ухо Твое, и наши слезные, скорбные молитвы приими и, якоже хощеши, упокой и обрадуй нас. Научи послушание Господу Богу приносити, всем сердцем, всею душею, всем естеством Сына Твоего возлюбить, плоды трудов достойны Ему приносити. Умири сердца наша, да в едином Духе и всеми делами нашими прославим Безначального Отца со Единородным Его Сыном и с Пресвятым Благим и Животворящим Его Духом, и Твое милостивное Матернее предстательство, ныне, и присно и во веки веков. Аминь

Тропарь, глас 4

Яко пресветлая звезда просия Божественными чудесы святый Твой образ, лучами благодати и милосердия Твоего озарив в нощи скорбей. Подаждь убо и нам, Всеблагая Дево, Избавление от бед страждущих, исцеление недугов душевных и телесных, спасение и велию милость.

Кондак, глас 8

Ко иконе Твоей, Пресвятая Госпоже, бедствующие с верою притекают, заступлением Твоим избавляемые от злых, но яко Мати Христа Бога и нас свободи от лютых обстояний, временных и вечных, да зовем Ти: Радуйся, Избавление страждущих от всех бед.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *