Молитва трисвятое текст

Молитва трисвятое текст

Слава Тебе, Боже нашъ, слава Тебе.

⇐ Предыдущая12

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый, и вся исполняяй, Сокровище благихъ, и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй насъ. (трижды, съ крестнымъ знамениемъ и пояснымъ поклономъ)

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и вовеки вековъ. Аминь.

Пресвятая Троице, помилуй насъ, Господи, очисти грехи наша, Владыко, прости беззакония наша, Святый, посети и исцели немощи наша имене Твоего ради.

Господи, помилуй. (трижды)

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и вовеки вековъ. Аминь.

Отче нашъ, Иже еси на небесехъ! Да святится имя Твое, да приидетъ Царствие Твое, да будетъ воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлебъ нашъ насущный даждь намъ днесь; и остави намъ долги наша, якоже и мы оставляемъ должникомъ нашимъ; и не введи насъ во искушение, но избави насъ лукаваго.

Господи, помилуй. (12 разъ)

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и вовеки вековъ. Аминь.

Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу. (поклонъ)

Приидите, поклонимся и припадемъ Христу, Цареви нашему Богу. (поклонъ)

Приидите, поклонимся и припадемъ Самому Христу, Цареви и Богу нашему. (поклонъ)

Псаломъ 50

Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое. Наипаче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя; яко беззаконие мое аз знаю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе Единому согреших и лукавое пред Тобою сотворих, яко да оправдишися во славесех Твоих, и победиши внегда судити Ти. Се бо, в беззакониях зачат есмь, и во гресех роди мя мати моя. Се бо, истину возлюбил еси; безвестная и тайная премудрости Твоея явил ми еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся; омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси радость и веселие; возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего и Духом владычним утверди мя. Научу беззаконыя путем Твоим, и нечестивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей, Боже, Боже спасения моего; возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши, и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен; сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския. Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая; тогда возложат на oлтарь Твой тельцы.

Символ веры

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя,

Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым.

И во единаго Господа Иисуса Христа,

Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век;

Света от Света, Бога истинна от Бога истинна,

Рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша.

Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес

И воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася.

Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна.

И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седящаодесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым,Егоже Царствию не будет конца.

И в Духа Святаго, Господа животворящаго, Иже от Отца исходящаго,

Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшего пророки.

Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь.

Исповедую едино крещение во оставление грехов.

Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь

Канонъ

Молебный Господу нашему Иисусу Христу, певаемъ во общихъ напастехъ, и въ бездождии, въ гладъ и мятежъ и въ сопротивление ветромъ, и въ нашествие иноплеменныхъ, и о всякомъ прошении.

Тропари, гл. 6

Помилуй насъ, Господи, помилуй насъ; всякаго бо ответа недоумеюще, сиюТи молитву яко Владыце грешнии приносимъ: помилуй насъ.

Слава: Господи, помилуй насъ, на Тя бо уповахомъ; не прогневайся на ны зело, ниже помяни беззаконий нашихъ, но призри и нын яко благоутробенъ, и избави ны врагъ нашихъ: Ты бо еси Богъ нашъ, и мы людие Твои, вси дела руку Твоею, и имя Твое призываемъ.

И ныне: Милосердия двери отверзи намъ, благословенная Богородице, надеющиеся на Тя да не погибнемъ, но да избавимся Тобою бедъ: Ты бо вси спасение рода христианскаго.

Гласъ 6

Песнь 1

Ирмосъ: Яко по суху пешешествовавъ Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песнь поимъ вопияше.

Припевъ: Милостив Господи, услыши молитву рабъ Твоихъ, молящихся Тебе.

Общий плач составимъ, братие, возрастъ весь же, чинъ, родъ и племя, и горце воздохнемъ вкупе, и всехъ Творца милостива сотворимъ.

Благоутробия ради милости приведъ, не сущихъ, Владыко, естество древле тленныхъ, и обетшавшее спаслъ еси тления, погибающихъ, и ныне насъ помилуй.

Священствовавъ Свою кровь, Слово Божие, и умираеши яко человекъ, Богъ Сый, насъ ради. Но мы, благодати страшныя Твоея отступающ, зле ныне отриновени быхомъ.

Слава: Законовъ Твоихъ отрицающеся и уставовъ, Христе Боже, безстудне естество оскверняюще, достойныя подъемлемъ язвы, стихиямъ естественнаго изступльшимъ чина.

И ныне, Богородиченъ: Ужаса и колбания, и страха вся исполнь, праведный зрящи Владыки гневъ. Но Сего милостива намъ, яко Сына Своего и Бога, соделай, Владычице.

Песнь 3

Несть святъ, якоже Ты, Господи Боже мой, вознесый рогъ верныхъ Твоихъ, Блаже, и утвердивый насъ на камени исповедания Твоего.

Адамъ первую заповедь Твою древле преслушавъ, Рая изгнан бысть, и жизни, и Бога. Мы же всехъ вкупе отступльше, ныне умерщвляемся.

Столпъ прежде явися лукавъ, Каин зависти злыя, брата убивъ. Ему же ревнующе ныне мы, стенати и трястися зле якоже онъ, вси осуждени быхомъ.

Зле тварь на ны, зверится и злобитъ чрезъ естество, движущи ополчения естественная, Божий владычний гневъ праведный всемъ возвещающи.

Слава: Скрыся, Владыко Христе, солнечная светлость, удержеся течение обычныхъ дождевъ, суша и тма держитъ, Ты же, Славы Солнце, отвратися.

И ныне: Крепость несть въ насъ, всякаго же дерзновения обнажени быхомъ, вси делы скверными. Ты же, яко Мати Чистая, премееши Владыку всемъ.

Песнь 4

Христосъ моя сила, Богъ и Господь, честная Церковь боголепно поетъ, взывающи смысла чиста, о Господе празднующи.

День, Владыко, гнева и скорби, и не бе день сей, ниже нощь. Иже ныне постиже всехъ насъ пророчески, и несть избавляющаго.

Содомляномъ первее зле разверзе небеса, вопль умножися.

Сихъ же затворятъ согрешений множество, ныне намъ въ правду, Владыко.

Угасе солнце, облацы, Владыко, чрезъ естества удержаша дождь. Земля же, стенящи, страшится обнажения своего, и казни предзрящи.

Слава: Видя, Владыко, виждь озлобление людей Твоихъ, и вонми стенаниемъ. Маниемъ устави бурю, и духовомъ сопротивнымъ запрети.

И ныне: Утаившися первее болезней, родила еси всехъ Владыку паче естества. Его же ради болезнь разреши, Чистая, Своихъ людей, уставиши бурю.

Песнь 5

Божиимъ светомъ Твоимъ, Блаже, утренюющихъ Ти души любовию озари, молюся: Тя ведети, Слове Божий, истиннаго Бога, мрака греховнаго взывающа.

Утеснена мя всюду, Давидъ зря грядущ гневъ Божий, возопи. Мы же что сотворимъ, окаянии, пространными обретше, тесно обителище.

Руки якоже избавль фараони древле люди Своя, Благий, разверзъ напрасно бездну, и насъ поганскихъ рукъ исхити, и море утишивъ, ветры укроти.

Быстротамъ нужди, и злыхъ востаний, волнамъ и духовомъ сопротивнымъ запрети, и во утишие да приидутъ Твоимъ повелениемъ, и дерзость да уставится всяка, Человеколюбче.

Слава: Ти на и смрадъ сластей, и всяческихъ согрешений насъ покрыша волны, сего ради раздышут зелне Божественнаго гнева волны, и всехъ насъ потопляютъ.

И ныне: Иже древле, Владычице, Тобою избавльшиися смерти и тли, поганския нужды и скорби, и ныне сия разреши, молимся, людие бо Твои, и достояние мы есмы изрядное.

Песнь 6

Житейское море, воздвизаемое зря напастей бурею, къ тихому пристанищу Твоему притекъ, вопию Ти: возведи тли животъ мой, Многомилостиве.

Плоти первее послужившии, предани быша скверно, потоплению безумнии, имже мы поревновавше ныне зле, плоти бывше тление возвратне подъяхомъ.

⇐ Предыдущая12

Домашнее молитвенное правило, а также большинство церковных богослужений всегда начинаются с одних и тех же молитв, называемых начальными.

Если богослужение совершает священник в храме, то вначале священник возглашает: «Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков». Молящиеся отвечают: «Аминь».

Если богослужение совершается без священника, то вместо «Благословен…» произносится: «Во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь». А затем читается: «Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.

Аминь».

Затем читаются следующие молитвы.

Молитва Святому Духу

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

(Перевод: Царь Небесный, Утешитель, Дух Истины, везде пребывающий и всё наполняющий, Сокровищница благ и жизни Податель, приди и вселись в нас, и очисти нас от всякой скверны, и спаси, Благой, души наши.)

Трисвятое

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. Трижды.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва Святой Троице

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Господи, помилуй (трижды).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва Господня

Отче наш, Иже еси на Небесех, да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на Небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

(Перевод: Отче наш, Который на небесах! Да святится имя Твоё; да придёт Царство Твоё; да будет воля Твоя и на земле, как на небе; хлеб наш насущный дай нам сегодня; и прости нам долги наши, как и мы прощаем должникам нашим; и не введи нас во искушение, но избавь нас от лукавого.)

Священник: Ибо Твое Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святого Духа ныне, и присно, и во веки веков.

Молящиеся: Аминь.

Господи, помилуй (12 раз).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу.
Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу.
Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему.

(Перевод: придите, поклонимся Царю нашему, Богу.
Придите, поклонимся и припадем ко Христу, Царю, нашему Богу.
Придите, поклонимся и припадем к Самому Христу, Царю и Богу нашему.)

После этого начинается основная богослужения или молитвенного правила.

Выражение: ‘’во имя Отца и Сына и Святого Духа’’, порой настолько обыденно воспринимается в христианстве, что годами посещая церковь, некоторые даже не пытаются задуматься над тем, что в действительности это означает. Однако, если вникнуть в предысторию и суть выражения: ‘’во имя Отца и Сына и Святого Духа’’, мы сможем увидеть с вами удивительнейшую картину. Прочтя до конца эту статью и поразмышляв вместе с нами, можно ещё раз убедиться в том, что Библия, может стать для нас намного более интересной и гениальной, если мы вникнем в её мир и поймём суть тайн.

В первую очередь важно понять, что выражение: »во имя Отца и Сына и Святого Духа’’, имеет прямое отношение к ветхозаветному выражению: ‘’Бог Авраама, Бог Исаака и Бог Иакова’’ (Исх.3:15.).

1) ‘’Во имя Отца…’’ или ‘’Бог Авраама…’’

Авраам, являлся пророческим образом Небесного Отца и был назван отцом всех верующих. Апостол Павел писал:

‘’Верою Авраам повиновался призванию идти в страну, которую имел получить в наследие, и пошел, не зная, куда идет. Верою обитал он на земле обетованной, как на чужой, и жил в шатрах с Исааком и Иаковом, сонаследниками того же обетования; ибо он ожидал города, имеющего основание, которого художник и строитель Бог’’ (Евр.11:8-10). ‘’

…что говорит Писание? Поверил Авраам Богу, и это вменилось ему в праведность. Когда вменилась? по обрезании или до обрезания? Не по обрезании, а до обрезания. И знак обрезания он получил, печать праведности через веру, которую в необрезании, так что он стал отцом всех верующих в необрезании, чтобы и им вменилась праведность’’ (Рим.4:3,10,11).

Будучи образом Всевышнего , Авраам был стар, когда ему было дано обещание многочисленного потомства (Быт.17:1,2,5-7.). Однако, когда его сын Исаак достиг подросткового возраста, Всевышний Яхве сказал:

‘’возьми сына твоего, единственного твоего, которого ты любишь, Исаака; и пойди в землю Мориа и там принеси его во всесожжение на одной из гор, о которой Я скажу тебе’’ (Быт.22:2).

Это являлось пророческим действием того, о чём сказал Сын Божий:

‘’так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него, не погиб, но имел жизнь вечную’’ (Иоан.3:16).

3) ‘’Во имя Святого Духа’’ или ‘’Бог Иакова’’

История с Иаковом примечательна тем, что вся его жизнь являлась борьбой. Например, соперничество со своим братом Исавом за первородство (Быт.25:22-33.). Исав, является собирательным образом Израиля по плоти, который оказавшись неверным Богу, впоследствии потерял своё первенство перед Всевышним и благословение (Деян.13:46; 28:25-28.).

В том, что Иаков боролся за благословение, есть пример для наследников Небесного Царства, рождённых от Святого Духа (Рим.8:14-17.). Стремление к духовной чистоте, поиск лучшего нового, верность и любовь – это всегда борьба. Апостол Павел писал:

‘’чтобы не было какого блудника, или нечестивца, который бы, как Исав, за одну снедь отказался от своего первородства. Ибо вы знаете, что после того он, желая наследовать благословение, был отвержен; не мог переменить мыслей , хотя и просил о том со слезами. Итак мы, приемля царство непоколебимое, будем хранить благодать, которою будем служить благоугодно Богу, с благоговением и страхом’’ (Евр.12:16,17,28).

То, что Иаков был образом Святого Духа Бога, свидетельствует пророческое знамение:

‘’И остался Иаков один. И боролся Некто с ним до появления зари; и, увидев, что не одолевает его, коснулся состава бедра его и повредил состав бедра у Иакова, когда он боролся с Ним. И сказал: отпусти Меня, ибо взошла заря. Иаков сказал: не отпущу Тебя, пока не благословишь меня. И сказал: как имя твое?

Он сказал: Иаков. И сказал: отныне имя тебе будет не Иаков, а Израиль, ибо ты боролся с Богом, и человеков одолевать будешь’’ (Быт.32:24-28).

Спустя две тысячи лет, Христос сказал:

‘’От дней же Иоанна Крестителя доныне Царство Небесное силою берется, и употребляющие усилие восхищают его’’ (Матф.11:12).

Почему именно от дней Иоанна Крестителя?

Ответ мы найдём в Евангелии от Иоанна:

‘’ … ибо еще не было на них Духа Святаго, потому что Иисус еще не был прославлен’’ (Иоан.7:39).

Ни Авраам, ни Исаак – но именно Иаков, видел сон:

‘’вот, лестница стоит на земле, а верх ее касается неба; и вот, Ангелы Божии восходят и нисходят по ней’’ (Быт.28:12).

И так же, только спустя две тысячи лет, Христос сказал своим апостолам:

‘’ …отныне будете видеть небо отверстым и Ангелов Божиих восходящих и нисходящих к Сыну Человеческому’’ (Иоан.1:51).

И это ещё раз показывает, что только через крещение в Христа и Святым Духом, открывается путь в небо (Иоан.3:5. 1Кор.15:22,23. Евр.11:32,39,40.).

Итак: перед своим вознесением, Сын Божий сказал: ‘’идите, научите все народы, крестя их во имя Отца и Сына и Святаго Духа’’ (Матф.28:19). Что это означает?

1. ‘’Во имя Отца’’ – наше крещение во имя Отца, должно отражать слова: ‘’… Господь Бог наш есть Господь единый; и возлюби Господа Бога твоего всем сердцем твоим, и всею душою твоею, и всем разумением твоим, и всею крепостию твоею, — вот первая заповедь!’’ (Мар.12:29,30).

2. ‘’Во имя Сына’’ – так сказал Всевышний: ‘’Я помазал Царя Моего над Сионом, святою горою Моею. Возвещу определение: Господь сказал Мне: Ты Сын Мой; Я ныне родил Тебя; проси у Меня, и дам народы в наследие Тебе и пределы земли во владение Тебе. Почтите Сына, чтобы Он не прогневался, и чтобы вам не погибнуть в пути , ибо гнев Его возгорится вскоре. Блаженны все, уповающие на Него’’ (Пс.2:6-8,12). То, что Небесный Отец, поставил Господом, Спасителем и Царём Иисуса Христа, не должно подлежать сомнению (Деян.4:11,12.). Он и есть ‘’Путь, Истина и Жизнь’’, через Которого мы имеем доступ к Отцу небес.

3. ‘’Во имя Святого Духа’’ – рождённые Святым Духом, или духовные сыновья Иакова (Исаия.29:22,23. Галат.3:28,29.), получают возможность бороться за ‘’первородство’’, т.е. стать собратьями – первенцами Христа (Откр.14:1,4. Откр.20:6.).

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *