Догматик 1 гласа

Догматик 1 гласа

Воскресна служба 8-го гласа.

12Следующая ⇒

Воскресна служба 8-го гласа.

В субботу на велицей вечерни.

На Господи, воззвах, стихов 10: глас 8.

Стих: Изведи из темницы душу мою,/ исповедатися Имене Твоему.

Вечернюю песнь, и словесную службу,/ Тебе Христе приносим,/ яко благоволил еси помиловати нас// Воскресением.

Стих: Мене ждут праведницы,/ дондеже воздаси мне.

Господи, Господи, не отвержи нас от Твоего лица, но благоволи помиловати нас Воскресением.

Стих: Из глубины воззвах к Тебе, Господи, Господи, услыши глас мой.

Радуйся, Сионе Святый, мати церквей, Божие жилище: ты бо приял еси первый оставление грехов Воскресением.

Стих: Да будут уши Твои внемлюще гласу моления моего.

Еже от Бога Отца Слово, прежде век Рождшееся, в последняя же времена, Тоежде от Неискусобрачныя воплощшееся волею, распятие смертное претерпе: и древле умерщвленнаго человека спасе Своим Воскресением.

Стих: Аще беззакония назриши, Господи, Господи, кто постоит? яко у Тебе очищение есть.

Еже из мертвых Твое Воскресение славословим Христе, имже свободил еси Адамский род от адова мучительства: и даровал еси мiру яко Бог жизнь вечную и велию милость.

Стих: Имене ради Твоего потерпех Тя, Господи, потерпе душа моя в слово Твое, упова душа моя на Господа.

Слава Тебе, Христе Спасе, Сыне Божий Единородный, пригвоздивыйся на Кресте, и воскресый из гроба тридневен.

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа.

Тя славим, Господи, волею нас ради Крест претерпевшаго, и Тебе поклоняемcя Всесильне Спасе, не отвержи нас от Лица Твоего: но услыши и спаси нас Воскресением Твоим Человеколюбче.

Таже минеи стихиры святому.

Слава святому, аще имать. Аще ли ни, Слава, и ныне, Богородичен.

Слава, и ныне, глас тойже, Богородичен:

Царь Небесный, за человеколюбие на земли явися, и с человеки поживе: от Девы бо Чистыя плоть приемый, и из Нея прошедый с восприятием. Един есть Сын, сугуб естеством, но не Ипостасию. Темже совершенна Того Бога и совершенна Человека воистину проповедающе, исповедуем Христа Бога нашего: Егоже моли Мати Безневестная, помиловатися душам нашым.

На стиховне, стихиры воскресны, глас 8:

Возшел еси на Крест Иисусе, снизшедый с Небесе, пришел еси на смерть, Животе Безсмертный, сущым во тьме Свет истинный, к падшым всех Воскресение: просвещение и Спасе наш, слава Тебе.

Стих: Господь воцарися, в лепоту облечеся.

Христа славословим, воскресшаго от мертвых: душу бо и тело прием, страсти отъобоюду отсече, пречистей убо души во ад сошедшей, егоже и плени: во гробе же истления не виде святое тело, Избавителя душ наших.

Стих: Ибо утверди вселенную, яже не подвижится.

Псалмы и песньми славовловим, Христе, от мертвых Твое Воскресение: имже нас свободил еси мучительства адова, и яко Бог даровал еси жизнь вечную и велию милость.

Стих: Дому Твоему подобает святыня, Господи, в долготу дний.

О, Владыко всех Непостижиме, Творче небесе и земли, крестом пострадавый, мне безстрастие источил еси: погребение же прием, и воскрес во славе, совоскресил еси Адама рукою всесильною. Слава Твоему тридневному востанию, имже даровал еси нам вечную жизнь, и очищение грехов, яко Един Благоутробен.

Слава, и ныне, Богородичен:

Безневестная Дево, Яже Бога неизреченно заченши плотию, Мати Бога Вышняго, Твоих рабов мольбы приими, Всенепорочная, всем подающи очищение прегрешений: ныне наша моления приемлющи, моли спастися всем нам.

Ныне отпущаеши: Трисвятое.

И по Отче наш:

Тропарь воскресен, глас 8:

С высоты снизшел еси, Благоутробне, погребение приял еси тридневное, да нас свободиши страстей, Животе и Воскресение наше, Господи, слава Тебе.

Слава, и ныне, Богородичен:

Иже нас ради Рождейся от Девы, и распятие претерпев, Благий, испровергий смертию смерть, и Воскресение явлей, яко Бог, не презри, яже создал еси рукою Твоею, яви человеколюбие Твое, Милостиве, приими Рождшую Тя Богородицу, молящуюся за ны, и спаси, Спасе наш, люди отчаянныя.

В неделю на утрени.

По 1-м стихословии, седальны воскресны, глас 8:

Воскресл еси из мертвых Животе всех, и ангел светел женам вопияше: престаните от слез, апостолом благовестите, возопийте поющя: яко воскресе Христос Господь, благоволивый спасти яко Бог род человеческий.

Стих: Воскресни Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца.

Воскресый из гроба яко воистинну, преподобным повелел еси женам проповедати востание апостолом, якоже писано есть: и скорый Петр предста гробу, и свет зря во гробе, ужасашеся. Темже и увидев плащаницы, кроме Божественнаго тела в нем лежащыя, со страхом возопи: слава Тебе Христе Боже, яко спасаеши вся Спасе наш: Отчее бо еси сияние.

Слава, и ныне, Богородичен:

Небесную дверь, и кивот, всесвятую гору, светозарный облак воспоим, небесную лествицу, словесный рай, Евино избавление, вселенныя всея великое сокровище, яко спасение в Ней соделася мирови, и оставление древних согрешений. Сего ради вопием Ти: моли Сына Твоего и Бога, прегрешений оставление даровати, благочестно покланяющымся пресвятому рождеству Твоему.

По 2-м стихословии седальны воскресны, глас 8:

Человецы Спасе, гроб Твой запечаташа: ангел камень от дверей отвали: жены видеша воставша от мертвых, и тыя благовестиша учеником Твоим в Сионе, яко воскресл еси Животе всех, и разрешишася узы смертныя: Господи слава Тебе.

Стих: Исповемся Тебе Господи, всем сердцем моим, повем вся чудеса Твоя.

Мvра погребательная жены принесшя, глас ангельский из гроба слышаху: престаните от слез, и вместо печали радость приимите, возопийте поющя: яко воскресе Христос Господь, благоволивый спасти яко Бог род человеческий.

Слава, и ныне, Богородичен, не седяще поем, но стояще, и со страхом и благоговением:

О Тебе радуется Благодатная всякая тварь, ангельский собор, и человеческий род, освященный храме, и раю словесный: девственная похвало, из Неяже Бог воплотися, и Младенец бысть, прежде век сый Бог наш: ложесна бо Твоя престол сотвори, и чрево Твое пространнее небес содела. О Тебе радуется, Благодатная, всякая тварь, слава Тебе.

Ипакои, глас 8:

Мvроносицы Жизнодавца предстоящя гробу, Владыку искаху в мертвых Безсмертнаго, и радость благовещения от ангела приемшя, апостолом возвещаху: яко воскресе Христос Бог, подаяй мирови велию милость.

Степенна, глас 8:

Антифон 1:

От юности моея враг мя искушает, сластьми палит мя: аз же надеяся на Тя Господи, побеждаю сего.

Ненавидящии Сиона, да будут убо прежде исторжения яко трава: ссечет бо Христос выя их, усечением мук.

Слава: Святым Духом, Еже жити всяческим: Свет от Света, Бог Велик: со Отцем поем Ему, и с Словом. И ныне, тойже.

Прокимен, глас 8:

Воцарится Господь во век,/ Бог твой Сионе, в род и род.

Стих: Хвали душе моя Господа, восхвалю Господа в животе моем.

Всякое дыхание:

И Евангелие воскресно утреннее.

Воскресение Христово. Псалом 50.

Канон воскресен. Глас 8

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи, чудотворяй иногда моисейский жезл, крестообразно поразив, и разделив море: Израиля же беглеца, пешеходца спасе, песнь Богови воспевающа.

Припев: Слава Господи, святому Воскресению Твоему.

Всесильну Христову Божеству како не дивимся; от страстей убо всем верным, безстрастие и нетление точащу, от ребра же святаго источник безсмертия искапающу, и Живот из гроба Присносущный.

Яко благолепен женам ангел ныне явися, светлыя нося образы естественныя невещественныя чистоты, зраком же возвещая свет воскресения, зовый: воскресе Господь.

Богородичен: Преславная возглаголашася о Тебе в родех родов, Бога Слова во чреве вмещшая, чиста же пребывши Богородице Марие. Темже Тя вси почитаем, сущее по Бозе заступление наше.

Канон крестовоскресен.

Взяшася врата болезненная, и ужасошася вратницы адовы, зряще в преисподнейшая Сошедшаго, Иже на высоте всех превыше естества.

Удивишася чини ангельстии, зряще на престоле посаждено Отчи, отпадшее естество человеческое, затвореное в преисподних земли.

Чини Тя ангельстии и человечестии, Безневестная Мати, хвалят непрестанно: Зиждителя бо сих, яко Младенца на объятиих Твоих носила еси.

Ин канон Пресвятей Богородице.

Пречистая Богородице, воплощшееся Присносущное и Пребожественное Слово, паче естества рождши, поем Тя.

Песнь 3

Ирмос: Утверждей в начале небеса разумом, и землю на водах основавый, на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди, яко несть свят, паче Тебе Едине Человеколюбче.

Песнь 4

Ирмос: Ты моя крепость Господи, Ты моя и сила, Ты мой Бог, Ты мое радование, не оставль недра Отча, и нашу нищету посетив. Тем с пророком Аввакумом зову Ти: силе Твоей слава Человеколюбче.

Ты врага суща мя зело возлюбил еси: Ты истощанием странным сошел еси на землю, Благоутробне Спасе, последняго моего досаждения не отвергся, и пребыв на высоте пречистыя Твоея славы, прежде безчествованнаго прославил еси.

Кто зря Владыко, ныне не ужасается, страстию смерть разрушаему; Крестом бежащее тление, и смертию ад богатства истощаваемый, Божественною силою Тебе распятаго; чудно дело, Человеколюбче!

Богородичен: Ты верным похвала еси Безневестная, Ты Предстательнице, Ты и прибежище христиан, стена и пристанище: к Сыну бо Твоему мольбы носиши Всенепорочная, и спасаеши от бед, верою и любовию Богородицу Чистую Тебе знающих.

Ин

Песнь 5

Ирмос: Вскую мя отринул еси от лица Твоего Свете незаходимый, и покрыла мя есть чуждая тьма окаяннаго; но обрати мя, и к свету заповедей Твоих пути моя направи, молюся.

Песнь 6

Ирмос: Очисти мя Спасе, многа бо беззакония моя, и из глубины зол возведи, молюся: к Тебе бо возопих, и услыши мя, Боже спасения моего.

Песнь 7

Ирмос: Божия снизхождения огнь устыдеся в Вавилоне иногда: сего ради отроцы в пещи радованною ногою, яко во цветнице ликующе пояху: благословен еси Боже отец наших.

Песнь 8

Ирмос: Седмерицею пещь халдейский мучитель богочестивым неистовно разжже, силою же лучшею спасены сия видев, Творцу и Избавителю вопияше: отроцы благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

Иисусова Божества Пребожественная сила, в нас боголепно возсияла есть: плотию бо вкуш за всех смерть крестную, разруши адову крепость. Егоже непрестанно дети благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

Распныйся воста, великовыйный паде, падый и сокрушенный исправися, тля отвержена бысть, и нетление процвете: Жизнию бо мертвенное пожерто бысть. Дети благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

Троичен: Трисветлое Божество, Едину сияющее зарю от Единаго Триипостаснаго Естества, Родителя Безначальна: Единоестественно же Слово Отцу, и Сцарствующаго Единосущнаго Духа, дети благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

Ин

Песнь 9

Ирмос: Ужасеся о Сем небо, и земли удивишася концы, яко Бог явися человеком плотски, и чрево Твое бысть пространнейшее небес. Тем Тя Богородицу, ангелов и человек чиноначалия величают.

Божественным и Безначальным Естеством прост сый, сложился еси приятием плоти, в Тебе Самом Сию составив Слове Божий, и пострадав яко человек, пребыл еси кроме страстей яко Бог. Темже Тя во Двою Существу нераздельно и неслиянно величаем.

Отца по Существу Божественному, якоже естеством быв человек, рекл еси Бога Вышний рабом снизходя, воскрес от гроба, благодатию Отца земнородным полож, иже по естеству Бога же и Владыку, с Нимже Тя вси величаем.

Богородичен: Явилася еси, О Дево Мати Божия, паче естества рождши плотию Бога Слова, Егоже Отец отрыгну от сердца Своего прежде всех век, яко Благ, Егоже ныне и телес превышша разумеем, аще и в тело облечеся.

Ин

По катавасии ектениа малая.

Таже, Свят Господь Бог наш. Посем екзапостиларий.

На хвалитех стихиры воскресны, глас 8:

Стих: Сотворити в них суд написан: слава сия будет всем преподобным Его.

Господи, оружие на диавола Крест Твой дал еси нам: трепещет бо и трясется, не терпя взирати на силу его: яко мертвыя возставляет, и смерть упраздни. Сего ради покланяемся погребению Твоему и востанию.

Стих: Хвалите Его на силах Его, хвалите Его по множеству величествия Его.

Дошедшу Ти во врата адова, Господи, и сия сокрушившу, пленник сице вопияше: кто Сей есть, яко не осуждается в преисподних земли, но и яко сень разруши смертное узилище; приях Того яко мертва, и трепещу яко Бога. Всесильне помилуй нас.

Славословие великое.

Таже, тропарь воскресен:

Воскрес из гроба, и узы растерзал еси ада, разрушил еси осуждение смерти Господи, вся от сетей врага избавивый: явивый же Себе апостолом Твоим, послал еси я на проповедь, и теми мир Твой подал еси вселенней, едине Многомилостиве.

Таже ектении: и отпуст.

На литургии.

Прокимен, глас 8:

Воскресна служба 8-го гласа.

12Следующая ⇒

Догматики восьми гласов

Догматик – это песнопение, посвященное Богородице, которое мы слышим всякий раз на Всенощном бдении в субботу под воскресенье. Он поется в качестве последней стихиры (на «И ныне…») на «Господи, воззвах» на великой вечерне, когда царские врата уже открыты, а священник вместе с диаконом или без него совершает вход с кадилом.

Глас 1

Всеми́рную сла́ву,/ от челове́к прозя́бшую /и Влады́ку ро́ждшую,/ небе́сную дверь, воспои́м Мари́ю Де́ву,/ безпло́тных песнь и ве́рных удобре́ние./ Сия́ бо яви́ся не́бо и храм Божества́;/ Сия́, прегражде́ние вражды́ разруши́вши,/ мир введе́ и Ца́рствие отве́рзе:/ Сию́ у́бо иму́ще ве́ры утвержде́ние,/ Побо́рника и́мамы из Нея́ ро́ждшагося Го́спода./ Дерза́йте убо, дерза́йте, лю́дие Бо́жии;/ и́бо То́й победи́т враги́,// я́ко Всеси́лен.

Глас 2

Пре́йде сень зако́нная,/ благода́ти прише́дши:/ я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема,/ та́ко Де́ва родила́ еси́ и Де́ва пребыла́ еси́;/ вме́сто столпа́ о́гненнаго пра́ведное возсия́ Со́лнце;/ вме́сто Моисе́я – Христо́с, //спасе́ние душ на́ших.

Глас 3

Ка́ко не диви́мся/ Богому́жному Рождеству́ Твоему́, Пречестна́я?/ Искуше́ния бо му́жескаго не прие́мши, Всенепоро́чная,/ родила́ бо еси́ без отца́ Сы́на пло́тию,/ пре́жде век от Отца́ рожде́ннаго без ма́тере,/ ника́коже претерпе́вшаго измене́ния,/ или́ смеше́ния, или́ разделе́ния,/ но обою́ существу́ сво́йство це́ло сохра́ншаго./ Те́мже, Ма́ти Де́во Влады́чице,/ Того́ моли́ спасти́ся душа́м// правосла́вно Богоро́дицу испове́дающих Тя.

Глас 4

И́же Тебе́ ра́ди Богооте́ц проро́к Дави́д/ пе́сненно о Тебе́ провозгласи́/ вели́чия Тебе́ Сотво́ршему:/ предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́, /Тя бо Ма́терь хода́таицу Живота́ показа́,/ без отца́ из Тебе́ вочелове́читися благоволи́вый Бог, /да Свой па́ки обнови́т о́браз истле́вший страстьми́,/ и заблу́ждшее горохи́щное обре́т овча́,/ на ра́мо восприи́м, ко Отцу́ принесе́т,/ и Своему́ хоте́нию,/ с небе́сными совокупи́т си́лами,/ и спасе́т, Богоро́дице, мир, Христо́с,// име́яй ве́лию и бога́тую ми́лость.

Глас 5

В Чермне́м мо́ри/ неискусобра́чныя Неве́сты о́браз написа́ся иногда́. /Та́мо Моисе́й – раздели́тель воды́:/ зде же Гаврии́л – служи́тель чудесе́./ Тогда́ глубину́ ше́ствова немо́кренно Изра́иль;/ны́не же Христа́ роди́ безсе́менно Де́ва. /Мо́ре по проше́ствии Изра́илеве пребы́сть непрохо́дно;/ Непоро́чная по рождестве́ Емману́илеве пребы́сть нетле́нна./ Сый и пре́жде сый,/ явле́йся я́ко челове́к,// Бо́же, поми́луй нас.

Глас 6

Кто Тебе́ не ублажи́т, Пресвята́я Де́во?/ Кто ли не воспое́т Твоего́ Пречи́стаго Рождества́?/ Безле́тно бо от Отца́ возсия́вый Сын Единоро́дный,/ То́йже от Тебе́ Чи́стыя про́йде/, неизрече́нно вопло́щься,/ естество́м Бо́г сый/ и естество́м быв Челове́к нас ра́ди, /не во двою́ лицу́ разделя́емый, /но во двою́ естеству́/ несли́тно познава́емый./ Того́ моли́, Чи́стая, Всеблаже́нная, // поми́ловатися душа́м на́шим.

Глас 7

Ма́ти у́бо позна́лася еси́/ па́че естества́, Богоро́дице,/ пребыла́ же еси́ Де́ва/ па́че сло́ва и ра́зума,/ и чудесе́ рождества́ Твоего́ сказа́ти язы́к не мо́жет, /пресла́вну бо су́щу зача́тию, Чи́стая,/ непости́жен есть о́браз рожде́ния;/ иде́же бо хо́щет Бог, побежда́ется естества́ чин. /Те́мже Тя вси Ма́терь Бо́жию ве́дуще, /мо́лим Ти ся приле́жно,// моли́ спасти́ся душа́м на́шим.

Глас 8

Ца́рь Небе́сный/ за человеколю́бие на земли́ яви́ся,/и с челове́ки поживе́: /от Де́вы бо чи́стыя плоть прие́мый/и из Нея́ проше́дый с восприя́тием; /еди́н есть Сын, сугу́б естество́м,/ но не Ипоста́сию./ Те́мже соверше́нна Того́ Бо́га/ и соверше́нна Челове́ка вои́стинну пропове́дающе,/ испове́дуем Христа́ Бо́га на́шего:/ Его́же моли́, Ма́ти Безневе́стная,// поми́ловатися душа́м на́шим.

Администратор
Дата публикации: 25.12.2018

Тексты песен и переводы / Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков / Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов)

Перевод песни Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков — Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов)

(Перевод текста песни Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков — Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов) на английский #english version, на английском языке)
The king of heaven for humanity on earth is manifest, / and with men поживе, / from the virgin Bo Чистыя flesh приемый / and from It прошедый with perception.

/ Is one Son, сугуб nature, but not Ипостасию. / Wherefore The perfect God and perfect Man truly проповедающе, / confess Christ our God, / Whose moth, Mati Immaculate, / помиловатися our souls.

Посмотреть популярные тексты песен и переводы Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков:
Ещё песни этого исполнителя:Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков (все тексты песен и переводы)
Не знаете кто поет песню Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов)? Ответ прост, это Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков. Найти слова к музыке, текст песни и иногда даже аккорды здесь не сложно, обычно чтобы найти песню по словам, нужно ввести в поиске пару слов из песни и нажать кнопку поиск. Можете теперь использовать текст и слова этой песни в караоке или просто подпевать, включив свой mp3 плеер. Не нужно пытатся перевести песню на русский или английский язык, перевод песни Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков — Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов) уже есть на текстпесни2.ру, а скачать текст песни т.е lyrics можно выделив его мышкой.

Просмотров за все время у Хор Успенского Кафедрального собора Новодевичьего монастыря (регент архим.Петр (Поляков — Царь Небесный. Догматик. Глас 8. (П.Турчанинов):

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь. Безневе́стная Де́во,/ я́же Бо́га неизрече́нно заче́нши пло́тию,/ Ма́ти Бо́га Вы́шняго,/ Твои́х

Безневе́стная Де́во,/ я́же Бо́га неизрече́нно заче́нши пло́тию,/ Ма́ти Бо́га Вы́шняго,/ Твои́х рабо́в мольбы́ приими́, Всенепоро́чная,/ всем подаю́щи очище́ние прегреше́ний,/ ны́не на́ша моле́ния прие́млющи,// моли́ спасти́ся всем нам.

Диа́кон: Спаси́, Бо́же, лю́ди Твоя́ и благослови́ достоя́ние Твое́, посети́ мир Твой ми́лостию и щедро́тами, возвы́си рог христиа́н правосла́вных и низпосли́ на ны ми́лости Твоя́ бога́тыя, моли́твами всепречи́стыя Влады́чицы на́шея Богоро́дицы и Присноде́вы Мари́и, си́лою Честна́го и Животворя́щаго Креста́, предста́тельствы честны́х Небе́сных Си́л безпло́тных, честна́го, сла́внаго проро́ка, Предте́чи и Крести́теля Иоа́нна, святы́х сла́вных и всехва́льных Апо́стол, и́же во святы́х оте́ц на́ших и вселе́нских вели́ких учи́телей и святи́телей, Васи́лия Вели́каго, Григо́рия Богосло́ва и Иоа́нна Златоу́стаго, и́же во святы́х отца́ на́шего Никола́я, архиепи́скопа Мирлики́йскаго, чудотво́рца, святы́х равноапо́стольных Мефо́дия и Кири́лла, учи́телей слове́нских, святы́х равноапо́стольных вели́каго кня́зя Влади́мира и вели́кия княги́ни О́льги, и́же во святы́х оте́ц на́ших всея́ Росси́и чудотво́рцев, Михаи́ла, Петра́, Алекси́я, Ио́ны, Фили́ппа и Ермоге́на, святы́х, сла́вных и добропобе́дных му́чеников, преподо́бных и богоно́сных оте́ц на́ших, святы́х и пра́ведных богооте́ц Иоаки́ма и А́нны (и святаго имярек, егоже есть храм и егоже есть день), и всех святы́х.

Мо́лим Тя́, многоми́лостиве Го́споди, услы́ши нас, гре́шных, моля́щихся Тебе́, и поми́луй нас.

Хор: Го́споди, поми́луй. (40 раз)

Диа́кон: Еще́ мо́лимся о Вели́ком Господи́не и отце́ на́шем Святе́йшем Патриа́рхе Кирилле, и о господи́не на́шем преосвяще́ннейшем митрополи́те (или архиепи́скопе, или епископе имярек) и о всем во Христе́ бра́тстве на́шем, и о вся́кой души́ христиа́нстей, скорбя́щей же и озло́бленней, ми́лости Бо́жия и по́мощи тре́бующей; о покрове́нии гра́да сего́, и живу́щих в нем, о ми́ре, и состоя́нии всего́ мира; о благостоя́нии святы́х Бо́жиих церкве́й; о спасе́нии и по́мощи со тща́нием и стра́хом Бо́жиим тружда́ющихся и служа́щих оте́ц и бра́тий на́ших; о оста́вльшихся и во отше́ствии су́щих; о исцеле́нии в не́мощех лежа́щих; о успе́нии, осла́бе, блаже́нней па́мяти и о оставле́нии грехо́в всех преждеотше́дших оте́ц и бра́тий на́ших, зде лежа́щих и повсю́ду правосла́вных; о избавле́нии плене́нных, и о бра́тиях на́ших во слу́жбах су́щих, и о всех служа́щих и служи́вших во святе́м хра́ме сем рцем.

Хор: Го́споди, поми́луй. (50 раз)

Диа́кон: Еще́ мо́лимся о е́же сохрани́тися гра́ду сему́, и свято́му хра́му сему́, и вся́кому гра́ду и стране́, от гла́да, губи́тельства, тру́са, пото́па, огня́, меча́, наше́ствия иноплеме́нников и междоусо́бныя бра́ни; о е́же ми́лостиву и благоуве́тливу бы́ти благо́му и человеколюби́вому Бо́гу на́шему, отврати́ти вся́кий гнев на ны дви́жимый, и изба́вити ны от належа́щаго и пра́веднаго Своего́ преще́ния и поми́ловати ны́.

Хор: Го́споди, поми́луй. (Трижды)

Диа́кон: Еще́ мо́лимся и о е́же услы́шати Го́споду Бо́гу глас моле́ния нас, гре́шных, и поми́ловати нас.

Хор: Го́споди, поми́луй. (Трижды)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *